Salīdzinājums starp Bezior XF200 un ENGWE Engine Pro 2.0: Kurš elektrovelosipēds ir piemērots jums?
Motoru jauda un griezes moments
Bezior XF200: aprīkots ar 1000W motoru un nodrošina 67 Nm griezes momentu. Tas nodrošina stabilu un jaudīgu braukšanu, kas ir īpaši piemērota nelīdzeniem ceļiem.
ENGWE Engine Pro 2.0: ir aprīkots ar 750W motoru un 75 Nm griezes momentu. Šis velosipēds piedāvā lielāku ātrumu un spēku, kas ir lieliski piemērots pilsētas braucieniem un gariem attālumiem.
Baterijas kapacitāte un darbības attālums
Bezior XF200: ir aprīkots ar 48V 15Ah bateriju, kas nodrošina pietiekamu darbības attālumu vidējiem braucieniem.
ENGWE Engine Pro 2.0: ir lielāka baterija ar 52V 16Ah, kas nodrošina ilgāku darbības attālumu un ļauj braukt garākus attālumus bez uzlādes.
Maksimālais ātrums
Bezior XF200: maksimālais ātrums ir 40 km/h, kas ir vairāk nekā pietiekams lielākajai daļai braucēju.
ENGWE Engine Pro 2.0: ar maksimālo ātrumu 45 km/h, šis velosipēds piedāvā lielāku braukšanas dinamiku un ātrumu.
Riteņi
Abiem modeļiem ir 20x4" riepas, kas nodrošina labu saķeri un stabilitāti gan uz asfalta, gan uz grants ceļiem.
Amortizācijas sistēma
Gan Bezior XF200, gan Engwe Engine PRO 2.0 priekšā ir hidrauliskie amortizatori, bet aizmugurē ir atsperes amortizatori. Atšķiras tikai aizmugurējā amortizatora izvietojums. Engwei ir horizontals izvietojums , bet Bezior XF200 ir vertikāls izvietojums, kas dod labāku triecienu absorbciju un labāku stabilitāti uz nelīdzeniem ceļiem.
Svars
Bezior XF200: Elektrovelosipēda svars ir 25 kg, bet maksimālā slodze ko tas var izturēt ir 200 kg.
ENGWE Engine Pro 2.0: Elektrovelosipēda svars ir 32 kg, bet gan maksimālā slodze ir mazākā ,tā ir 150kg.
Jaunas prasības elektroskrējriteņu reģistrācijai no 01.01.2024
Vai vēlaties būt pārliecināti, ka Jūsu elektroskrejritenis ir atbilstoši reģistrēts un gatavs piedalīties ceļu satiksmē? Šajā blogā mēs izskaidrosim, kādi nosacījumi jāievēro, lai Jūsu elektroskrejritenis būtu pilnībā likumīgs un drošs.
Elektroskrejritenis:
• elektromotoru kopējā jauda nepārsniedz 1000 W;
• konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 25 km/h;
• nav pedāļu;
• paredzēts vienam cilvēkam;
• aprīkots ar stūri vai roku atbalstu, kas ir mehāniski savienots ar kāju atbalsta virsmu;
• ja ir uzstādīta sēdvieta, tā ir zemāka par 54 cm.
Lai vispār drīkstētu piedalīties ceļu satiksmē ar savu elektroskrējriteni tam ir jāveic reģistrācija. Lai reģistrācija tiktu veikta veiksmīgi, elektroskrējritenim ir jaatbilst augstāk minētajiem nosacījumiem.
Kā arī ,piemēram, ja Jūs esat reģistrējis savu elektroskrējriteni pirms 01.01.2024, tad Jums ir obligāti jāsaņem jauna reģistrācijas uzlīme.
Tagad arī E-skūteri.lv piedāvā iespēju saviem klientiem palīdzēt rēgistrēt dažādus skrējriteņus. Piemēram, skrējriteņus ,kuri nepārsniedz 1000W , uzņēmums piereģistrēs par 80 euro, bet kuri pārsniedz 1000W uzņēmums palīdzēs piereģistrēt par 180,00-230,00 euro.
Darba laika izmaiņas
09.10. 10:00-17:00
Pasūtījumu apstrāde mājaslapā notiks attālināti.
Jautājumu gadījumā zvanīt.
Tel. +37127265202
#teirdarbs - Velomeistars
Sveiks, velomeistar!Aicinām darbā tieši Tevi e-skuteri.lv darbnīcā, ja esi:
Motivēts un ieinteresēts darboties šajā sfērā;
Fokusēts uz klientu un uz rezultātu;
Ar labām latviešu valodas iemaņām;
Augstu atbildību un precizitāti;
Vēlams ar pieredzi šajā nozarē.
Piedāvājam:
Darbu Rīgas vēsturiskajā centrā, Lāčplēša 112a;
Elastīgu darba grafiku;
Darba samaksu 2 reizes mēnesī (7-8 eur/h brutto).
Nav vajadzīgas zināšanas par elektrotehniku.
Pievienojies mūsu komandai!
ar cieņu, e-skuteri.lv
Kāpēc izvēlēties e-skūterus?
Elektrokrejriteņi un elektrovelosipēdi pēdējo gadu desmitgadēs ir guvuši lielu popularitāti visā pasaulē. Visplašāk skūterus lieto pilsētas vidē, kur tie kalpo kā ekoloģiska un ērta transporta alternatīva.
- Videi draudzīgs transportlīdzeklis
- Ļoti zemas lietošanas izmaksas
Piemērs: Pēc veiktajiem aprēķiniem, ņemot vērā skūtera baterijas kapacitāti un vidējās elektroenerģijas cenas uz doto brīdi , elektriskā skrejriteņa Ninebot G30 MAX izmaksas vienai pilnai uzlādei sastāda aptuveni 0.05 EUR, ņemot vērā tā maksimālo brauciena garumu no pilnas uzlādes - 65 km (skatīt skūtera aprakstu).
- Ērts transportlīdzeklis pilsētai
- Izmantojams un pieejams dažāda vecuma cilvēkiem
- Vienkārša un lēta piereģistrēšana
Visas vajadzīgās darbības, saistītas ar pirmreizējo reģistrāciju un īpašnieku maiņu, ir ērti noformējamas csdd.lv mājaslapā, kā arī cenas ir draudzīgākas salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēja transportiem.
Cenas par CSDD pakalpojumiem attiecībā uz e-skūteriem un e-velosipēdiem ir pieejamas šajā linkā: https://www.csdd.lv/velosipedu-registracija/maksa
- Liels ātrums un dinamika